De werkgroep Borger Hunebedhoofdstad gaat het komende jaar een verbindende rol spelen in Borger. Uit een verkennend onderzoek dat de gemeente Borger-Odoorn eerder dit jaar liet uitvoeren, blijkt dat meer samenwerking tussen ondernemers en andere initiatiefnemers in het dorp gewenst is. De werkgroep neemt de taak van aanjager en platform op zich, om Borger nog beter op de (toeristische) kaart te kunnen zetten.
De werkgroep wil zich profileren als een reclamebureau voor Borger. Het vervangen van de amsterdammertjes in het centrum door steenmannetjes moeten de identiteit van Borger als hunebedhoofdstad beter uitstralen. Er komt daarnaast ook een website met een evenementenkalender die Getaweb gaat maken. Daarnaast werden ook een aantal varianten voor een nieuw logo gepresenteerd die Getaweb heeft gemaakt. De aanwezigen konden kiezen welk logo de voorkeur heeft.
Over deze blog
Wij schrijven regelmatig blogs over onze producten en interesses. Ook mailen we dat regelmatig naar onze klanten en relaties. Wilt u op de hoogte blijven? Dat kan door een gratis abonnement op onze nieuwsbrief.
Offerte aanvragen?
Wij bieden producten en diensten voor uiterst concurrerende prijzen met een hoge service.