Via Whatsapp contact met (nieuwe) klanten

Steeds meer mensen maken tegenwoordig contact via WhatsApp. Met een WhatsApp-knop op je website kunnen bezoekers nog sneller contact opnemen. Dit maakt het eenvoudig om snel informatie op te vragen of in contact te komen.

Met de instellingen van de WhatsApp-knop kun je automatisch een bericht laten opstellen, inclusief de websitenaam, pagina en URL. Dit bespaart de bezoeker veel typwerk. Ook kun je automatisch een product uit je webshop laten zien, zodat geïnteresseerden snel meer informatie kunnen opvragen. Daarnaast is het mogelijk om een standaard antwoordbericht in te stellen.

De WhatsApp-knop kan op een vaste plek op de website worden getoond en is geschikt voor zowel mobiel als desktop. Een handige functie is dat er na een aantal bekeken pagina’s en seconden automatisch een WhatsApp-venster op het scherm verschijnt met de vraag of je hulp kunt bieden.

Een voorbeeld van een WhatsApp-knop zie je op de webshop van https://metalsigns.nl. Zij leveren metalen wandborden, pubborden en andere decoraties voor de mancave, thuisbar of café.

Over deze blog

Wij schrijven regelmatig blogs over onze producten en interesses. Ook mailen we dat regelmatig naar onze klanten en relaties. Wilt u op de hoogte blijven? Dat kan door een gratis abonnement op onze nieuwsbrief.

Offerte aanvragen?

Wij bieden producten en diensten voor uiterst concurrerende prijzen met een hoge service.